מתנפחים לילדים באירוע

הטרנד של השכרת מתנפחים לילדים באירוע, הולך ותופס תאוצה. שילוב מתקני המתנפחים, נעשה באירועים שונים ומגוונים. למשל: ימי הולדת, בריתה, מסיבות סיום, ועוד. מה הופך את המתקנים הללו, לאטרקטיביים כל כך בעיני הילדים? במאמר זה, אנו נביא 5 סיבות לכך:

 https://www.youtube.com/watch?v=9AXEgddic_A

 

5 הסיבות להשכרת מנתפחים לילדים באירוע

ילדים אוהבים לקפוץ ולהוציא אנרגיה

ילדים הם עם שאוהב לקפוץ ולהוציא אנרגיה. ילדים יכולים לקפוץ על אותו מתקן שוב ושוב. ובכלל, קשה לילדים לשבת רצוף באירוע. לכן, בריא מאוד לתת לילדים לשחרר אנרגיות ומרץ במהלך האירוע, באמצעות קפיצה על מתקני מתנפחים לילדים.

 

פעילות המתאימה לכל הגילאים

פעילות קפיצה על מתקני מתנפחים לילדים, הינה פעילות המתאימה לכל הגילאים. ישנם מתנפחים המיועדים לילדים בגיל הרך. לעומת זאת, ישנם מתנפחים רבים המתאימים לגילאי יסודי. כל הילדים, יכולים לקפוץ בעת ובעונה אחת על המתנפחים השונים, הפרוסים על קרקע.

 

הזדמנות לשלב אטרקציה עם מים באירוע
ילדים מאוד אוהבים אטרקציות עם מים. לכן, שילוב מתנפחים לילדים המתיזים מים ומשלבים בריכה, הולך ותופס תאוצה. מתקני מים, יוסיפו הרבה רטיבות וכיף לאירוע. הילדים ישמחו וייהנו בלי סוף. אמנם, הילדים ייצאו רטובים, אך, בחום הקיצי הישראלי, הילדים יתייבשו מהר מאוד.

 

הילד אוהב שנותנים לו אפשרויות בחירה חופשית של אטרקציה

ילדים אוהבים בחירה חופשית. ולכן, האטרקציות האהובות ביותר על ילדים, הן אטרקציות בהן הילדים יכולים לעבור בקלות ממוקד פעילות, למוקד פעילות. כאשר שוכרים כמה סוגים של מתנפחים לילדים, הילדים בוחרים לבד באיזה מתנפח לשהות, וכמה זמן לשהות.

 

אטרקציה שניתן לשלב בקלות בפעילות שטח

לא כל אטרקציה, ניתן לשלב בפעילות שטח. למשל: כאשר מביאים מופע לאירוע, צריך לדאוג לבמה. לעומת זאת, כאשר מביאים מתנפחים לאירוע, צריך לדאוג רק לשטח אדמה ישר עבור מתקני מתנפחים לילדים, ומקום לשים את הגנרטור.

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי