השכרת מתנפחים

מחפשים השכרת מתנפחים?
עצרו אל תמשיכו לפני ה-3 משפטים הבאים!

לפני שהחלתם ללכת על השכרת מתנפחים חשוב שתוודאו כי לחברת ההשכרה יש ביטוח צד ג' אנחנו כמעט עשור בתחום ואנחנו יודעים טוב מה מותר מה אסור מה זה מתנפח בטיחותי ומה זה לא! אנחנו נדע לתת לכם את השירות הגבוהה ביותר. חברתיינו מבצעת בדיקות תקופתיות למתנפחים על מנת לוודא בטיחות וניקיון וזה מאוד חשוב! ועכשיו אתם יכולים להמשיך לחפש את המתנפחים שהתחלתם 

השכרת מתנפחים כל מה שצריך לדעת.

רבים מאתנו כבר נתקלו בביטוי מתנפחים להשכרה אשר מופיע בפרסומות רבות שקשורות לאירועים, ימי הולדת ומסיבות שונות אשר מתאימות לילדים. ככל שמדובר על אירוע שכולל ילדים ניתן לשער שנצטרך לעבוד קשה על מנת לספק את הצרכים שלהם ולארגן להם את האירוע המדליק ביותר שניתן. השכרת מתנפחים היא ללא ספק אחד הרעיונות היותר מוצלחים שקיימים כיום, ובאירועים רבים ניתן לשלב אותם ולשמח את הילדים.

אילו מתקני השכרת מתנפחים קיימים בימינו?

מציע סוגים שונים של מתקנים מהנים לילדים, ובכל שנה מגיעים עוד ועוד מתקנים חדשים ומהנים וכדאי לברר מה חדש בתחום זה. כמובן שכבר כיום ניתן להזמין מתקנים משעשעים מאוד שיתאימו למגוון גילאים.כאשר אתם מתכננים אירוע שמיועד לילדים כדאי להיכנס את רשת האינטרנט ולחפש מתנפחים להשכרה. ישנם כמה פרמטרים שחשוב לוודא אותם בטרם אתם יוצרים קשר עם חברת ההפעלות:ראשית מומלץ לברר זמינות של החברה ביום האירוע שלכם. פעולה זו תחסוך לכם זמן רב וטרטורים וכך תוכלו לבצע את המשימה בקלות רבה יותר. כדאי לבצע השוואת מחירים בין שתיים או שלוש חברות שמציעות השכרת מתנפחים. היות ומדובר על ילדים צעירים אז ישנה חשיבות רבה לנושא הבטיחותי. השכרת מתנפחים כרוכה גם בבדיקה של איכות המתקנים ורמת הבטיחות שלהם. אם האירוע מתקיים בחצר פרטית שלכם אז יש לקחת בחשבון שאתם זקוקים לשטח פנוי. כל מתנפח זקוק לכמה מטרים מסביבו ולא ניתן להצמיד אותם לגדר או להציב אותם בקרבת עצמים גדולים כמו עץ או בסמוך לבריכת שחייה. (אלא אם מדובר על מתנפחים להשכרה שקשורים למים). מספר הילדים המומלץ בעת ובעונה אחת על מתקן הוא 3-4 בלבד. כמות גדולה יותר עשויה לגרום להתנגשויות ופציעות לא נעימות.

מתי כדאי להזמין האירוע של מתנפחים להשכרה?

הורים רבים יבחרו לקיים אירועים מסוג זה בעונת הקיץ ויש לשער שייווצר עומס רב על החברות אשר מספקות שירות מסוג זה. השכרת מתנפחים כדאי ליצור קשר לפחות חודש לפני האירוע ולשריין את המתקנים לאירוע שלכם.חשוב לוודא שהחברה שמציעה את הפעילות מחזיקה בביטוח מתאים שיכסה כל מיני תאונות שעלולות להתרחש. מתנפחים להשכרה אמנם לא אמורים להוות סיכון כל שהוא, מאידך יש לשמור על כללי בטיחות ולוודא שעל כל מתקן מוצב אדם בוגר ששומר על הילדים שמשתעשעים בו. השכרת מתנפחים היא לא הכול ומומלץ להציב גם דוכני מזון שונים וכמובן לארגן פעילויות נוספות לטובת הילדים.

השכרת מתנפחים – הדרך הבטוחה לחוויה מקפיצה.

כל הילדים אוהבים להפעיל את גופם, להשתולל, להשתובב וליטול סיכונים, מה שלא תמיד מתאפשר, השכרת מתנפחים מאפשרת להם לנסות את כל האפשרויות בצורה בטוחה ילדים נחשפים כיום ליותר ויותר חוויות מסכנות חיים, הצורך שלנו כבני אדם בחוויות מרגשות הולך ועולה עם השנים, גם הילדים שלנו נחשפים לפעלולים מסוכנים, טיפוס במקומות שאינם בטוחים ועוד, לעתים הצורך שלנו בחוויה מרגשת במיוחד גורמת לנו לנקוט באמצעים מסוכנים, למרבה הצער, גם הילדים נחשפים למראות כאלו ולעיתים מנסים לחקות אותם, מה שעלול להכניס אותם לסיכון רציני, הדרך שלנו לאפשר להם לעשות פעלולים מסוכנים יחסית בסביבה בטוחה תהיה השכרת מתנפחים, עקב היותם בטיחותיים יוכלו הילדים לעשות עליהם את הפעלולים המסוכנים שראו ורוצים לנסות בלי לסכן את בריאותם.

השכרת מתנפחים – כמה דברים שצריך לדעת כשמחפשים השכרת מתנפחים.

ישנם מתנפחים שונים לגילאים שונים ולרמות שונות, הגובה, העיצוב יחד עם המראה והאביזרים הנלווים יוצרים חוויה שמתאימה את עצמה לגיל המשתתפים במדויק, לעתים תרצו לספק חווית קפיצה לטווח רחב מאד של גילאים, במקרה כזה רצוי שתחפשו חברה להשכרת מתנפחים שתציע לכם מגוון רחב של מתנפחים שמתאימים לגילאים של המשתתפים באירוע או במסיבה.השכרת מתנפחים יוצרת אווירה מיוחדת בכל אירוע, ילדים תמיד נהנים מחוויה שמפעילה אותם, גם אם זה יום הולדת של חבר וגם אם זה אירוע לציון מאורע כלשהו הם תמיד ישמחו לקפץ על מתנפחים שתשכרו, גם ההורים שלהם ייהנו לראות את ילדיהם נהנים ויוכלו גם הם ליהנות מאירוע משחרר ומהנה עם חבריהם. השכרת מתנפחים יכולה להפוך כל אירוע לחוויה בלתי נשכחת, מומלץ בחום אם אתה רוצה להעניק לאורחים ולילדים חוויה מושלמת.

השכרת מתנפחים-לפעילות אטרקטיבית

מתכננים פעילות לילדים? חשבתם לשכור מתנפחים? זה אכן יכול להיות רעיון מושלם. כי עבור ילדים זו פעילות מהנה ומאתגרת בהחלט.ילדים אוהבים מאוד לקפוץ. אם ראיתם אותם מנסים את הספה, או כל משטח רך אחר – אתם מבינים למה הכוונה. אם תאפשרו להם את הקפיצות בצורה רשמית ולגיטימית, הם ייהנו ויקפצו עד הגג… תוכלו לפנות אל חברת השכרת מתנפחים ולתכנן אירוע מוצלח שישמח את כל הילדים.
צוות
מקצועי ומנוסה
בטיחות
מעל הכל
המחיר
הכי משתלם

רוצים לקבל הצעה משתלמת במחיר הזול במדינה ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם

מתנפחים – 5 נקודות חשובות

נקודה ראשונה – על השטח
היכן נערכת הפעילות? מהו המקום בו אתם עורכים את האירוע? כדי שיהיה נעים לילדים והם יוכלו להפיק את התועלת המקסימלית משירות השכרת מתנפחים, חשוב לוודא כי השטח מתאים להיקף האירוע ולגודלם של המתנפחים. כך שאכן אפשר יהיה לקפוץ בכיף.

נקודה שניה – על הגילאים של הילדים
חשוב להתאים את המתנפחים לגילאים של הילדים. וזאת כדי שהמתנפחים אכן יענו על הצורך. מתנפח קטן לילד גדול זו לא אפשרות מתאימה. ומתנפחים גדולים לילדים קטנים, עלולים להרתיע . שימו לב לגילאי הילדים ובחרו השכרת מתנפחים בהתאמה. כך שהילדים ייהנו באירוע ויפיקו את מלוא התועלת.

נקודה שלישית – על מספר הילדים
עליכם לחשב את מספר הילדים שעתידים להשתתף באירוע, כדי להזמין השכרת מתנפחים בהתאם. חשוב כי לכל ילד יהיה מקום לקפוץ בו, ולא יהיה צורך לחכות בתור מידי הרבה זמן. תורות ארוכים והמתנה מייגעת בהחלט מוציאים את הטעם הטוב מההנאה. כמה אפשר לחכות כדי לזכות לקפוץ??

נקודה רביעית – על בטיחות
למעשה זה פרט חשוב שאי אפשר להתחיל בלעדיו. ויש לשים לב לכך כבר בשלבי התכנון הראשוניים. אירוע חייב להתנהל בצורה בטיחותית – כדי למנוע מקרים של נפילות או פציעות. בחנו את השטח בו נערך האירוע וכן את המתקנים שאתם מביאים למקום, ובדקו האם כל השטח בטיחותי ואין סיכונים שעלולים לגרום לילדים הקופצים לנפילות או לפציעות.

נקודה חמישית – תקינות המוצרים
מתנפחים הם מוצר שיש בו בלאי. כדאי לכם לברר על תקינות המוצרים ועל התחזוקה שלהם, כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים מוצר תקין שניתן לעשות בו שימוש מועיל.

כל הילדים אוהבים להפעיל את גופם, להשתולל, להשתובב וליטול סיכונים, מה שלא תמיד מתאפשר, השכרת מתנפחים מאפשרת להם לנסות את כל האפשרויות בצורה בטוחה.

ילדים נחשפים כיום ליותר ויותר חוויות מסכנות חיים, הצורך שלנו כבני אדם בחוויות מרגשות הולך ועולה עם השנים, גם הילדים שלנו נחשפים לפעלולים מסוכנים, טיפוס במקומות שאינם בטוחים ועוד, לעתים הצורך שלנו בחוויה מרגשת במיוחד גורמת לנו לנקוט באמצעים מסוכנים, למרבה הצער, גם הילדים נחשפים למראות כאלו ולעיתים מנסים לחקות אותם, מה שעלול להכניס אותם לסיכון רציני, הדרך שלנו לאפשר להם לעשות פעלולים מסוכנים יחסית בסביבה בטוחה תהיה השכרת מתנפחים, עקב היותם בטיחותיים יוכלו הילדים לעשות עליהם את הפעלולים המסוכנים שראו ורוצים לנסות בלי לסכן את בריאותם.

השכרת מתנפחים
כמה דברים שצריך לדעת כשמחפשים השכרת מתנפחים.

ישנם מתנפחים שונים לגילאים שונים ולרמות שונות, הגובה, העיצוב יחד עם המראה והאביזרים הנלווים יוצרים חוויה שמתאימה את עצמה לגיל המשתתפים במדויק, לעתים תרצו לספק חווית קפיצה לטווח רחב מאד של גילאים, במקרה כזה רצוי שתחפשו חברה להשכרת מתנפחים שתציע לכם מגוון רחב של מתנפחים שמתאימים לגילאים של המשתתפים באירוע או במסיבה.

השכרת מתנפחים יוצרת אווירה מיוחדת בכל אירוע, ילדים תמיד נהנים מחוויה שמפעילה אותם, גם אם זה יום הולדת של חבר וגם אם זה אירוע לציון מאורע כלשהו הם תמיד ישמחו לקפץ על מתנפחים שתשכרו, גם ההורים שלהם ייהנו לראות את ילדיהם נהנים ויוכלו גם הם ליהנות מאירוע משחרר ומהנה עם חבריהם.

השכרת מתנפחים יכולה להפוך כל אירוע לחוויה בלתי נשכחת, מומלץ בחום אם אתה רוצה להעניק לאורחים ולילדים חוויה מושלמת.

הפעלה באמצעות מתנפחים הינה חוויה מוצלחת לילדים, חשוב להקפיד על כללי בטיחות נאותים על מנת להשיג את התועלת הנדרשת

השכרת מתנפחים הפכה לפופולארית מאוד בשנים האחרונות, בעצם ניתן לציים כי מתנפחים היו תמיד אטרקציה לילדם וחברות להשכרת מתנפחים סיפקו את שרותיהם לקייטנות, קאמפ ומחנות שונים, בשנים האחרונות התחום הזה צבר תאוצה בשל העובדה כי חבורת לייצור מתנפחים החלו להפוך את המתנפחים למשהו שהוא הרבה מעבר, חברות להשכרת מתנפחים מספקות מתקני מתנפחים מסוגים שונים המתאימים לגילאים שונים ומאפשרים חוויה במשך ימים.

גם אופי ההשכרה עבר שינוי, אם בעבר השכרת מתקן מתנפחים היה ליום אחד או אפילו לחצי יום השכרת מתנפחים משרתת למספר ימים אם וכאשר זה מסוכם עם החברה מראש, זון הסיבה ש/מפעילים רואים בהשכרת מנפחים השקעה שווה ומשתלמת, כך ניתן לראות כי גם בחופשים משפחתיים, בוחרים אנשי בהשכרת מתנפחים לתעסוקה עבור הילדים.

כדאי לדעת מספר פרטים טרם משתמשים באופציה של השכרת מתנפחים:

בטיחות – אומנם נראה כי השכרת מתנפחים זו הדרך הקלה להעסיק ילדים, נכון שקל לתת לילידם לקפוץ במתנפחים אבל כללי הבטיחות הינם חשובים לאין ערוך, חשוב מאוד להקפיד על התקנה בטיחותי, השגחה על הילדים והכי חשוב תקינות המתקנים, על מנת למנוע פציעות כתקלה במתקן, חברות גדולות של השכרת מתנפחים מכירות את כללי הבטיחות והן תפעלנה רק מתנפחים תחת בקרה הדוקה.

הזמן והמקום – חשוב להקפיד על מיקום טוב ומוגן לשעות הפעילות, בין אם מדובר בתקופה הקיץ או לחילופין בתקופת החורף, הגנה זה הבסיס אותו צריך לתת לילדים בעת פעילות, בימות החמה להקפיד על עצירות לצרוך שתייה ומילוי המצברים, בנוסף מ/שך הזמן, חשוב לדעת כי ילדים לא יודעים לשמור על עצמם בעת פעילות ולהתאים את משך הפעילות ליכולות, זה תפקידם של המבוגרים האחראיים.

השכרת מתנפחים – קופצים בלי טיימר בילוי באמצעות השכרת מתנפחים יכול להיות חוויה משחררת, מהנה ואטרקטיבית עבור ילדים בכל הגילאים. לפניכם מספר טיפים שיוכלו ללוות אתכם כאשר תרצו להשכיר מתקן מתנפחים עבור ילדיכם.

הפעלה באמצעות מתנפחים הפכה לחלק בלתי נפרד מפעילות חברתית לילדים ולעיתים גם לנוער, כדאי להכיר את הנתונים על מנת ליהנות מהפעלה מוצלחת בכל מקום ובכל שעה.

בעיתויים שונים לאורך השנה אתם מוצאים את עצמכם, ההורים או האחראיים על ילדים נתקלים בקושי להעסיק את הילדים, במיוחד כאשר התקציב הוא מוגבל ואתם לא יכולים לאפשר לעצמכם מקום הנאה יקר, זה הזמן לחשוב על השכרת מתנפחים שיוכלו לתת לילדים שלכם שעות של הנאה ולכם את השקט הרצוי וכן לתת לכם את התנאים להשכרת מתנפחים.

אם החלטתם נכון, להעסיק את הילדים באמצעות מתקני מתנפחים אכן החלטתם ללכת על השכרת מתנפחים לילדים חושב שתדעו מספר דברים שילוו אתכם בבחירת המקום ממנו תשכרו את המתנפחים לילדים שלכם, אתם יכולים להשיג את המתנפחים בגודל המתאים בזמן המתאים וכן, ניתן גם להשיג שרות של השכרת מתנפחים למען הקטנים שלכם:

גודל – מספר הילדים וגיל הילדים אילו ישפיעו על גודל מתקן המתנפחים אותו תבקשו להשכיר, השכרת מתנפחים לא שוללת את העובדה שאתם יכולים להשכיר מתקן קפיצה גדול ומספק, צריך להכיר את החברות שראו לעצמם מטרה לספק לילדים מתנפחים בהנאה ללא הוצאה גודלה של ההורים אבל ברור שעל מתנפחים בגודל מתאים אסור לוותר למען ההנאה של ילדיכם


מחיר – אם אתם מוגבלים בתקציב, ברור מאליו שאתם רוצים השכרת מתנפחים במיוחד לאור העובדה שזה אפשרי, ניתן להשיג השכרת מתנפחים, שישמשו אתכם בהנאה לא פחות מאילו היקרים, זה תלוי בחברה שהתחילה להתחשב בכם ההורים ולספק לכם השכרת מתנפחים בזול.

משך הזמן – חשוב לברר כאשר אתם מחפשים השכרת מתנפחים את משך הזמן אליו מוכנים להתחייב בהשכרת המתנפחים. יהיו חברות שיסכימו לספק שרות של השכרת מתנפחים אבל ייתנו לכם אותם למשך זמן קצר.

כשאתם יודעים על מה ולמה אתם הולכים קל יותר לבחור את המתנפחים שישמשו אתכם ויחד להרוויח כל מה שרציתם: השכרת מתנפחים, בגדול ולמשך הזמן אליו רציתם להשכיר את המתנפחים

מתאימים לכם אטרקציה
חווית המתנפחים הינה חוויה המתאימה כמעט לכל גיל, ובעידן בו קיימים מתנפחים מסוגים שונים מפעילים רבים בוחרים להביא מתנפחים כחלק בלתי נפרד מהפעלות לקייטנות, למחנות או סתם לימי הולדת, הם מפיקים תכנית שלא מצריכה הרבה אנרגיה ואינה דורשת משאבים רבים.

מאפיינים שונים למתנפחים שונים – מה חשוב לדעת על חברה של מתנפחים להשכרה

גודל – קיימים דגמים שונים של מתנפחים להשכרה, כאשר רוצים ליהנות בצורה המקסימלית מתנפחים להשכרה חשוב להתאים את הדגם, הגודל והאטרקציה לקבוצה שאמורה להפיק את ההנאה מתנפחים, חברות גדולות העוסקות במתנפחים להשכרה מכירות את מגוון ה מתנפחים וידעו להמליץ על מתקן המתנפחים המתאים ביותר.

איכות – כדי ליהנות מהמרב שיש למתנפחים להציע חשוב לדאוג למתנפחים איכותיים, גם כאן יש חברות טובות יותר וחברות טובות פחות, בעלי הניסיון העוסקים במתנפחים להשכרה יחזיקו אצלם בחברה מתנפחים להשכרה מהדגם הטוב.

שרות – חשוב להקפיד על שרות של אנשי צוות של החברה רק כך ניתן להבטיח תפעול טוב ויעיל להשגת המטרה של חוויה פעילה ורציפה במשך שעות הפעילות.

מחיר – קיימים פערי מחירים בין החברות השונות, לא תמיד כדאי לשלם פחות, לעיתים המחיר יכול להיות יקר מידי, חשוב לברר על מחיר מותאם לשעה, יש חברות שייקחו מחיר זול אבל ייתנו שרות במשך זמן קצר, לכן חשוב לבחון את כל הנתונים גם יחד ולהתאים את השרות.

מתנפחים להשכרה שהוכרו מחברה טובה שנותנת את המרב עבור לקוחותיה יכולים להפוך כל אירוע או הפעלה קטנה לאירוע גדול וחוויתי.

מידע מקצועי