השכרת מתנפחים לילדים

 

 

מה צריך לדעת לפני שמזמינים מתנפחים לילדים?

יום הולדת שמח וצבעוני זה השכרת מתנפחים לילדים. מתנפחים ליום הולדת להשכרה הם ענקיים, צבעוניים, קופצניים וממלאים את המקום באווירה וצבע. רגע לפני שאתם מזמינים לביתכם את המתנפח הראשון שאתם רואים, רצינו להסב את תשומת לבכם לכמה דברים שאספנו משנים של הפעלות ימי הולדת לילדים.

השכרת מתנפחים לילדים מספיקה בהחלט כאטרקציה מרכזית. יום הולדת אורך לא יותר משלוש שעות, אם תעמיסו באטרקציות הילדים ירגישו שהם קיבלו קצת מכל דבר ולא יספיקו ליהנות באמת. במקביל, סתם תוציאו סכומים גבוהים ללא כל צורך.

 

מתנפחים ליום הולדת להשכרה – כמה תרצו?

נכון שאמרנו שמדובר באטרקציה מרכזית, אך השכרת מתנפחים לילדים נעשית בהתאם לכמות המשתתפים. כל מתנפח מתאים לכ4-5 ילדים, ועוד כמה ילדים שיעמדו בתור או יצפו. מתנפח אחד ליום הולדת של 20 ילדים עלול להיות מעט מדי ולכן נמליץ על שני מתנפחים ליום הולדת להשכרה או שלוש.השכרת מתנפחים לילדים אפשרית גם כתוספת להפעלה, אך רק כאשר מדובר באירוע גדול במיוחד, שחלק מן הילדים יהיו בסדנת יצירה למשל וחלק במתנפח ולאחר מכן יתחלפו.

 

יש לכם מקום לארח את כל המתנפחים ליום הולדת להשכרה?

מתנפחים כידוע ענקיים וזה חלק מהכיף שלהם. ודאו כי יש לכם מקום להעמיד את המתנפחים וכי יש מקום לילדים לעמוד לפניו בתור ולצפות -זה הרי חלק מהחוויה.

אם אין מקום בגינה או במרפסת, אפשר לערוך את יום ההולדת בפארק עירוני.

מתנפחים ליום הולדת להשכרה יגיעו בחבילת שטח, הכוללת גם גנרטור להקמת המתנפח. בכלל, נמליץ על חבילות של השכרת מתנפחים לילדים שכן העלות זולה יותר ברכישת חבילה.

 

חוץ מהשכרת מתנפחים לילדים – מה עוד צריך ליום הולדת?

כפי שאמרנו, נמליץ לא להעמיס מעבר למתנפחים ליום הולדת להשכרה. הביאו מוזיקה ומערכת הגברה או רמקול קריוקי וחלקו את יום ההולדת לשלושה חלקים: מתנפחים, כיבוד וחטיפים, ולבסוף טקס שירי יומולדת וחלוקת העוגה, כאשר החלק האחרון כולל ברכות לילד היומולדת וחלוקת צופר קטן לכל ילד לאווירה טובה. אם יישאר זמן הילדים יוכלו לחזור למתנפחים.

הפקת יומולדת לא חייבת לעלות אלפי שקלים, בעזרת השכרת מתנפחים לילדים תפיקו יומולדת שמח וצבעוני וכיפי שכל ילד ישמח להשתתף, והעלות של מתנפחים ליום הולדת להשכרה? הרבה יותר זולה מהזמנת ליצן או אמן חושים.

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי